Friday, September 2, 2011

SELAMAT HARI RAYA :))

okeyy d sini saia ingin memohon seribu kemaafan sekire nye ade terkasar bahase, tersilap care dan sebagaii nye hee mcmane raye tahun nie?best tak?rase nyee mcm ta brape nk meriah kn?tapii tataw lahh korg kn?hehh dalaaa nk SPM grr -,- OKE cerite aku start d sini, this year aku wane itam lagii hehe rase nye da 5 tahun berturut2 kot aku wane itam, ade laa sekali tuh wane purple haiah tahh laa mcm ta bekenan jee kn dgn wane lain err law takk dis year aku nk grey tapii ta jadii plak sebb susa nk carii, jmpe pon aku ta berkenan, meleweh laa kn aku nie?haha 1st raye pagi aku g kubur arwah pkck aku, sedih sgt sgt bile die tade tahun nie, biase die laa yg pling meriah tapii ta sngke tahun lpas tahun aku last smbot raye ngn die :( tapelaa mybe da smpi jnji die kn? emm patu aku balik kmpong kejap jee, satu harii then aku balik rumahh mkck aku semule, nenek aku suruh tnggal sane p aku tanak, cm mls plak huu raye kedue n ktige aku still tade g mane2, stay kat umaa jea, nk merayap, mmbe2 semue still kat kmpong kn, haaa nk wat cmane, so kejee aku siang tdo jelaa :) mlm baru laa syokk sikett sebb abg2 aku n bf aku da balik kejee, happy lah siket nk layan kerenah bf aku tuhh, law tak tepu jee kn?haa esokk rayee keempat, aku tataw planning nk pegii mane?mkck aku kate adee sdare nk dtg tapii entaa laa?harii ahad mybe aku g singapore, dapat lah collect :) cehh wahh HAHA papae pon esok planning aku tergantung pde mmbe2 yg ade, dorg ajak aku follow jelaaa :D err aku da tataw nk bebel ape lagii nie dodol :) okeyy laa SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR&BATIN kehh :))

No comments:

Post a Comment